• Hur funkar en retur?


    Om din vara/varor inte passade skickar du tillbaka dem till vår returadress:

    The Two Angels AB
    Vallgatan 36
    41116 Göteborg
    Sverige

    Fyll i retur-formuläret du fått med i paketet & återslut det.
    Skriv adressen på paketet samt användarens adress på baksidan.
    Kunden står själv för retur-portot.
    Vi hänvisar att lämna in paketet till närmsta postombud för rätt belopp ska betalas för frakten.
    Du kommer att få ett bekräftelsemail när vi mottagit returen.


    Jag har inte fått min orderbekräftelse?


    Orderbekräftelsen kommer automatiskt till den mail du angivit vid köpet.
    Skulle du av någon anledning inte få någon till mailen så kommer det en orderbekräftelse med i paketet.


    Kan jag retunera en vara i butiken?


    Ja det går fint, fyll i retur-formuläret du fick med i paketet med dina uppgifter, återslut paketet & lämna in till personalen i butiken.
    (vallgatan 36, 41116 Göteborg)
    Du kommer få ett bekräftelsemail när vi mottagit returen i webshopen.

    (kostnadsfritt, inget porto behövs)


    När kan jag hämta min vara i butiken efter jag lagt ordern?


    Så fort du lagt din beställning med upphämtning i butik packar vi den & lämnar till butiken.
    Beställer du från kvällstid (efter kl. 18) fram till kl. 16 dagen efter så finns paketet på plats i butiken.
    På lördag & söndag är webshopen obemannad & paket som ska hämtas i butik finns tidigast på måndag förmiddag i butiken.


    Jag har inte fått min faktura?


    Fakturan kommer automatiskt från Klarna Checkout till den mail du angivit vid beställningen.
    Skulle den av någon anledning inte komma, skriv ett mail till oss på order@twoangels.se


    Hur lång är leveranstiden?


    Vi strävar alltid efter att våra kunder ska få så snabb leverans som möjligt.
    Alla varor packas & skickas efter kl. 16 samma dag.
    Leveransen beräknas vara framme 2-3 arbetsdagar efter du lagt din order.
    Beställningar som läggs efter kl. 16 på fredagar skickas tidigast måndagen därefter.


    Vad händer med min faktura när jag retunerat min vara / varor?


    När vi mottagit din retur får du ett bekräftelsemail samt en uppdaterad faktura från Klarna.
    Vi krediterat endast beloppen för varan/varorna du retunerat.
    Fraktavgiften på 29kr betalas även vid retur av samtliga varor.


    Jag kunde inte fylla i rabattkoden på REAN?


    Under REAN finner du rabattkods-rutan under bilden/bilderna på dina varor i varukorgen, där fyller du i rea-koden vi angett.
    Skulle du av någon anledning inte se denna ruta eller missat den korrigerar vi rabatten åt dig i efterhand på fakturan innan den skickas iväg.


    Hur långt öppet köp är det i webshopen?


    Du har öppet köp i 14 dagar från att du mottagit ditt paket tills att du skickar tillbaka det.


    Mitt paket har inte kommit fram?


    Skulle ditt paket inte kommit fram, kontakta oss på order@twoangels.se


    Trasig vara, hur reklamerar jag?


    Är din vara inte i sitt fulla skick vid leverans, kontakta oss omgående på order@twoangels.se
    Vi kommer att skicka en retur-sedel till dig via mail.

    Skulle ditt plagg gå sönder efter att du använt det?
    Skicka ett mail till oss på order@twoangels.se & beskriv vad som hänt.
    Det går bra att bifoga en bild på varan med.
    Vi återkommer med information på hur vi ska behandla reklamationen.